Zwroty i reklamacje

                                                                     Zwroty

 

 1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku „O prawach konsumenta” klient będący konsumentem może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru lub od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.

2. Kupujący jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o zwrocie w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru lub od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem w formie wiadomości elektronicznej lub pisemnej na adres Sprzedającego (Kontakt i dane firmy). W przypadku odstąpienia przez Kupującego będącego konsumentem od umowy zawartej na odległość ze Sprzedawcą, umowę uważa się za niezawartą.

3. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu będącemu konsumentem w odniesieniu do umów:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na zamówienie według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

4. W razie odstąpienia od umowy Kupujący będący konsumentem zobowiązany jest do zwrotu towaru w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Konsument ma obowiązek odesłania Towaru na własny koszt nie później niż 14 dni od dnia w którym odstąpił od umowy. Adres do odesłania towaru jest dostępny w zakładce: Kontakt i dane firmy.

5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  zwraca konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru.  Jeżeli Kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Sprzedawca może się wstrzymać z wypłatą środków do momentu otrzymania zwracanego Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument. Chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

 

                                                                  Reklamacje i wymiana

 

1. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu towar wolny od wad.

2. Kupujący ma prawo do reklamowania otrzymanego towaru w przypadku stwierdzenia niezgodności zakupionego Produktu z umową.

3. Reklamacje można składać mailowo lub listownie na adres siedziby firmy (Kontakt i dane firmy).

4. W reklamacji Kupujący powinien podać dane umożliwiające identyfikację Kupującego i Zamówienia.

5. Jeśli do rozpatrzenia reklamacji niezbędne będzie odesłanie towaru Kupujący zostanie o tym powiadomiony mailowo. Kupujący odsyła Towar na swój koszt. W przypadku uznania reklamacji koszty odesłania zostają Kupującemu zwrócone. Kupujący odsyła Towar przesyłką rejestrowaną (poleconą) Poczty Polskiej, chyba że Sprzedający i Kupujący ustalili inaczej mailowo.

6. Reklamacje będą rozpatrywane najpóźniej do 14 dni od ich zgłoszenia, lub - jeśli to niezbędne - od dostarczenia Sprzedającemu reklamowanego przedmiotu.

7. W większości przypadków Kupujący może bezpłatnie wymienić Towar na inny rozmiar - jeśli taki jest dostępny. Przed dokonaniem zakupu proszę się upewnić, czy taka wymiana będzie możliwa. Nie będzie to możliwe w przypadku wyrobów wytwarzanych w pojedynczych egzemplarzach. Kupujący pokrywa tylko koszt odesłania wymienianego Towaru do Sprzedającego.

 

 

W razie jakichkolwiek wątpliwości proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

 


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl